آن را نا امن آیا کلیه کیست با 4.6 سانتی متر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آن را نا امن آیا کلیه کیست با 4.6 سانتی متر

است کیست غیربهداشتی کلیوی با 4.6 CMUN بیمار دکتر ما اگر خطرناک با 4.6cm مشورت آنلاین. بله، کلیه کیست 4.6 سانتی متر است را برای شما بسیار خطرناک است. سپس آن را به شما خواهد گفت چه اتفاقی می افتد به شما و چه نوع درمان شما باید.

به طور کلی، زمانی که کیست کلیوی بزرگتر از 4 سانتی متر است، ظلم و ستم به بافت های اطراف کلیه و باعث آسیب به کلیه ها. همچنین کیست بزرگ کلیوی آسان به بهره برداری است. با گسترش کیست کلیوی، شما برخی از علائم مانند درد پشت و وجود خون در ادرار، و غیره

درمان 4.6cm کیست کلیوی چیست؟

در بسیاری از کشورها، از شما خواسته می شود را به یک عمل جراحی برای برداشتن کیست بزرگ کلیوی. جراحی برای درمان کیست کلیوی است، اما نه رادیکال و باعث برخی عوارض جانبی مانند عفونت. بنابراین بسیاری از بیماران تمایلی به عمل جراحی می باشد. آنها ترجیح می دهند برای پیدا کردن یک درمان طبیعی.

یک درمان طبیعی برای 4.6cm کیست کلیوی وجود دارد؟

بله، در بیمارستان ما Shijiazhuang بیمارستان بیماری، کلیه، چین، ما باید یک درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که نه تنها موثر، بلکه بسیاری از عوارض جانبی وجود دارد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه کاربردی خارجی بر اساس طب سنتی چینی (TCM) است. داروهای چینی میکرونیزه پودر برای اولین بار و در دو گازهای خاص قرار می گیرد. با کمک از اسمز ماشین آلات و نافذ، مواد تشکیل دهنده فعال می تواند آسیب مستقیم کلیه برسد و پس از آن بازی توابع. پیش شرط این است که شما باید به تولید ادرار می شود. با تولید ادرار، نشان می دهد که هنوز هم خون زیادی جریان به کلیه ها وجود دارد و پس از آن داروها می تواند وظایف خود را انجام دهد.

کیست های کلیوی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کوچک با بهبود نفوذپذیری کیست های کلیوی و ترویج بازجذب مایع از کیسه و مهار سلول های ترشح ضایعات مایع کیستیک. کیست های کلیوی کیست های کلیوی کوچک و کوچک به توقف رشد. علاوه بر این، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و سپس عملکرد کلیه می تواند به شدت بهبود یافته است. بنابراین، فشار خون بالا، درد پشت، وجود خون در ادرار و عفونت می توان کاهش داد.

اگر شما نیز از کیست کلیوی رنج می برند، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما می توانیم کمک بیشتر با همه چیز ممکن می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: